PLAKAT TYGODNIA. KONIEC. BLAZEJ PINDOR
zdaniem ranglinks to naciekawszy plakat teatralny 2010 i najbardziej przyciagajacy uwage; conajmniej od czasu plakatu do wozzecka warlikowskiego. nowy teatr szczegolnie duzo uwagi poswieca graficznej stronie swoich projektow. mozna zastanowic sie nad brakiem uspojniajacego konceptu dla calej oprawy graficznej teatru - kazdemu projektowi patronuje inny grafik. plus: urozmaicienie, minus: graficznie nowy teatr nie jest rozpoznawany. nie wszystkie pomysly graficzne nowego t sa udane. czasami wychodzi to kiksowo, nieczytelnie, zdarzaja sie pomylki. ale akurat plakat do przedstawienia krzysztofa warlikowskiego, zaprojektowany przez pindora zasluguje na uwage. szeroko otwarte, w przedsmiertnym paroksyzmie, oczy saren (smutek, przerazenie, rezygnacja, strach, wina, grzech) odsylaja do najwazniejszych emocji przedstawienia. dodatkowo, w jednej z pierwszych scen pojawia sie enigmatyczna postac (anna radwan) - kobieta z glowa sarny. warlikowski, obok jarzyny, to chyba jedyni polscy rezyserzy, swiadomie planujacy plakaty do swoich przedstawien.